Goedkoop aanstekers bedrukken regel je bij Inter Relatiegeschenken
Reclame maken is een delicate aangelegenheid. Je moet constant een balans bewaren tussen verschillende aspecten van het reclame maken of het promoten van je bedrijf. Overkill is nooit goed, dus je moet nooit de grenzen van het effectieve overschrijden. Je moet een zekere moeheid bij je doelgroep met betrekking tot jouw constante reclames dan ook zien te voorkomen. Maar met te weinig reclame bereik je uiteraard ook niets. Je moet daarom altijd de zogenaamde ‘sweet spot’ zien te bereiken waarbij je de markt voor de reclame geheel verzadigd. Daarom is het bijvoorbeeld niet goed om zomaar zoveel mogelijk zendtijd in te kopen voor je reclame. Er is een punt waarbij mensen zich zo gaan irriteren dat ze je product uit principe niet meer kopen. Maar te weinig zendtijd leidt er toe dat het product niet blijft hangen. Zodra mensen dan in de winkel staan herinneren ze zich jouw artikel niet meer. Als je dan wel zendtijd hebt ingekocht, dan heb je in wezen gewoon geld weggegooid, want het is niet genoeg geweest. Het geld dat je dan wel hebt geïnvesteerd slaat dan als het ware helemaal dood. Ook je budget is een factor die je mee moet nemen. Je wilt wel investeren in reclame en promotie, maar dan moet het ook wat opleveren. Zoals het bovenstaande voorbeeld duidelijk laat zien kun je zowel te weinig als teveel investeren met als gevolg dat de reclame mislukt. Los hiervan heb je ook te maken met de wijze waarop je reclame maakt. Is het invasief of worden klanten er blij van? Zo kun je bij Inter Relatiegeschenken bijvoorbeeld heel goedkoop aanstekers bedrukken. Dat lijkt een prima optie, maar je moet natuurlijk geen aanstekers verspreiden tijdens een bijeenkomt van anti tabak lobbyisten. Als je dus weet dat jouw doelgroep voor 90% bestaat uit niet-rokers, dan is het misschien niet een goed idee om goedkoop aanstekers te bedrukken. Is het andersom en bestaat 90% uit rokers, dan kun je wel goedkoop aanstekers bedrukken. In dat geval is het een ideaal promotieartikel, omdat je nooit te ver kunt gaan. Iedere persoon krijgt immers 1 aansteker, omdat je de vele aanstekers onder een grote groep mensen verspreidt. Het is dus niet zo dat de doelgroep dag in dag uit een aansteker krijgt. Daarnaast voelt het krijgen van de aansteker als een cadeautje. Voor een roker is het ook een functioneel cadeau, dus kan de doelgroep niet snel een moeheid voor je bedrijf ontwikkelen. Zelfs niet-rokers kunnen het krijgen van een gratis aansteker vaak wel waarderen. Aanstekers worden immers niet alleen maar gebruikt voor het aansteken van sigaretten. Wat dat betreft is goedkoop aanstekers bedrukken in de meeste gevallen een prima (en goedkope) optie.
Surf naar interrelatiegeschenken.nl om goedkoop aanstekers te bedrukken
Indien je goedkoop aanstekers wilt bedrukken, dan kun je terecht op de website van interrelatiegeschenken.nl. Je kunt via deze site verschillende artikelen laten bedrukken waaronder dus ook aanstekers. Los van goedkoop aanstekers bedrukken, kun je bijvoorbeeld ook artikelen bedrukken als:
- Pennen
- Tassen
- Drinkwaren
Meer weten? Kijk dan op de website
Mocht je meer willen weten, dan kun je altijd even een kijkje nemen op de website.